3 راه برای افزودن ارزش به آموزش آنلاین و تعریف مجدد موفقیت دانش آموز

3 راه برای افزودن ارزش به آموزش آنلاین و تعریف مجدد موفقیت دانش آموز

با محتوای تعاملی و فرصت‌هایی برای اتصال فراتر از دستگاه‌ها.
نوفر گفت: «جامعه ای که در یک کلاس درس سنتی دارید به صورت آنلاین تکرار نمی شود. ما باید در ایجاد این ارتباطات هدفمند باشیم… و این ارتباطات حیاتی هستند، زیرا بدون آن شبکه، ما چه هستیم؟ ما فقط مخزن اطلاعات نیستیم. آنچه ارزش آموزش را به ارمغان می آورد، ارتباطاتی است که ما ایجاد می کنیم و بیش از سه واحد یا 16 هفته طول می کشد.
مشخص شده است که تکامل شتابان که بر آموزش تحمیل شده است منجر به تغییرات طولانی مدت در ارائه آموزش خواهد شد. ارتباط مربیان و فراگیران با فناوری و کمک به آن یادگیرندگان در ارتباط با مشاغل، نه تنها برای موفقیت دانش‌آموزان، بلکه برای موفقیت مؤسسات نیز کلیدی می‌شود. مربیان، فن‌آوران، طراحان آموزشی، رهبران دانشگاهی و دانش‌آموزان به گرد هم آیی خود ادامه خواهند داد تا مسیری را به سوی آینده ایجاد کنند و در این راه از یکدیگر جشن بگیرند و از یکدیگر حمایت کنند.

یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که چگونه همه گیری همه گیر دیدگاه دانشجویان را نسبت به یک تجربه موفق کالج تغییر داده است.
تداوم همه‌گیری کووید-19، به‌ویژه چالش‌هایی که برای آموزش و پرورش ایجاد کرده است، مؤسسات را وادار کرده است تا مفهوم موفقیت دانش‌آموزان و معنای برآورده کردن انتظارات دانش‌آموزان را دوباره بررسی کنند. از آنجایی که انتظار ما برای بازگشت به حالت عادی به پذیرش یک نرمال جدید تبدیل شده است، واضح است که یادگیری برای آینده قابل پیش‌بینی مجازی باقی خواهد ماند.
در تلاشی برای پرداختن به این مخاطرات بالا در آموزش عالی، Instructure یک مطالعه معیار جهانی با تحقیق هانوفر با عنوان «وضعیت موفقیت و مشارکت دانش‌آموزان» انجام داد و از 7070 مربی و دانش‌آموز در 13 کشور پرسید که موفقیت دانش‌آموز را چگونه تعریف می‌کنند و چه چیزی را در نظر می‌گیرند. عوامل محرک مشارکت باشند
از میان همه نتایج، آمار زیر به وضوح نشان می‌دهد که همه‌گیری کووید-19 کاتالیزوری برای تغییر به رهبران نهادی ارائه کرده است:
 85 درصد از دانش آموزان گفتند COVID-19 بیشترین تأثیر را بر توانایی آنها برای موفقیت داشته است
 71 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که همه گیری بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تأثیر گذاشته است
 70 درصد از اساتید گفتند که دانشجویان بیشتری نسبت به قبل از تحصیل عقب می مانند
با توجه به این انتظار که دوره ها حداقل تا حدی به طور نامحدود آنلاین باقی می مانند، برای مؤسسات آموزش عالی بسیار مهم است که بدانند دانشجویان برای موفقیت و مشارکت به چه چیزی نیاز دارند. همانطور که به ارتباط با مربیان و رهبران سازمانی در جامعه Canvas خود ادامه می‌دهم، که شامل هزاران کاربر سیستم مدیریت یادگیری Canvas می‌شود، از انعطاف‌پذیری و خلاقیت آنها در هنگام تکامل برای رویارویی با این چالش‌ها شگفت‌زده شدم.
در اینجا سه ​​راه برای تطبیق موسسات برای تمرکز بر رویکرد جامع تر به رشد دانش آموز آورده شده است.

  1. همسویی اهداف دوره کالج با مشاغل آینده
    فراتر از اختلالات در آموزش، نیروی کار نیز تغییرات زیادی را تجربه کرده است و دانش‌آموزان می‌خواهند بدانند آنچه در دوره‌های آموزشی خود می‌آموزند مستقیماً آنها را برای مراحل بعدی آماده می‌کند. یک یافته کلیدی از مطالعه ما این مفهوم را تأیید می کند و آمادگی شغلی را به عنوان اولویت شماره 1 برای دانش آموزان ذکر می کند.
    کارن گفت: «اگر قبل از ابتلا به کووید از من می‌پرسیدید که موفقیت دانش‌آموز چگونه خواهد بود، من یک لیست لباسشویی داشتم: در اینجا اهداف دوره ما، اهداف بخش ما، اینها اهداف دانشگاه است که می‌خواهیم به آنها برسیم. فربرگ، دانشیار ارتباطات استراتژیک در دانشگاه لوئیزویل، طی یک وبینار اخیری که من میزبانی آن بودم.
    اما در مورد COVID، چیزی که من متوجه شدم … این است که فقط دانستن مطالب و درک رشته تحصیلی آنها کمی بیشتر نیست. بسیاری از دانش‌آموزانم از من می‌پرسیدند که چگونه می‌توانند آموخته‌های خود را به کار ببرند و تکالیف را زنده کنند.»
    این تغییر پارادایم، مؤسسات را با چالش انتقال تجربیات یادگیری عملی به یک قالب آنلاین مواجه کرده است که به اندازه کافی مشارکتی و دقیق است تا دانش‌آموزان را برای برنامه‌های کاربردی در دنیای واقعی آماده کند.
    در پاسخ به این، بسیاری از مؤسسات از این چالش به عنوان فرصتی برای ارتباط با سازمان‌های محلی و شرکای اجتماعی برای ارائه فرصت‌های آموزشی همسو با مشاغل استفاده می‌کنند.
  2. پیشروی با همدلی در طراحی دوره آنلاین
    همانطور که دانش آموزان تلاش می کنند تا با دوره های خود ادامه دهند، مهم است که به یاد داشته باشید که مانند بسیاری از ما، آنها نقش های متعددی را در زندگی خود متعادل می کنند و در عین حال به تأثیر COVID-19 نیز توجه می کنند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، مربیان باید فراتر از سخنرانی فکر کنند و انعطاف‌پذیری ارائه دهند و دانش‌آموزان را قادر سازند تا مهارت‌های خود را به روش‌های مختلف نشان دهند.
    شان نوفر، مدرس مدرسه روان‌شناسی حرفه‌ای شیکاگو و یکی از مربیان سال Canvas 2020، این را در بحث پخش زنده اخیر به بهترین نحو بیان کرد. او گفت: “ما باید بیش از هر زمان دیگری به صحبت های دانش آموزان خود گوش دهیم.” ما باید با آنها صبور باشیم و بدانیم که در حالی که بیش از یک راه برای آموزش وجود دارد، راه های متعددی نیز برای یادگیری وجود دارد.
    من بسیاری از مربیان را می بینم که از فناوری برای ایجاد یک تجربه همه جانبه تر استفاده می کنند که به دانش آموزان اجازه می دهد به جای تماشای یک سخنرانی ویدیویی یک طرفه به بحث و همکاری مجازی بپردازند. ما همچنین می‌بینیم که مؤسساتی از ابزارهای صوتی و تصویری برای ارائه بازخورد شخصی و هدفمند به دانش‌آموزان استفاده می‌کنند و فرآیند درجه‌بندی سنتی را به فرصتی دیگر برای ارتباط تبدیل می‌کنند.
  3. ایجاد فرصت برای تعامل اساتید و دانشجویان
    در میان استفاده روزافزون از فناوری امروزه، هم دانشجویان و هم اساتید به یادگیری عملی و همکاری که فناوری به سادگی نمی تواند جایگزین آن شود، ارزش قائل هستند. هنگامی که از پاسخ دهندگان پرسیده شد که چه عواملی را محرک های اصلی موفقیت دانشجویان می دانند، پاسخ دهندگان کیفیت اساتید (88 درصد)، در دسترس بودن فناوری (86 درصد) و آموزش عملی (86 درصد) را نام بردند، که این موضوع را تقویت می کند که بهترین استفاده از فناوری در صورت جفت شدن است.
No Comments

Leave a Reply