آینده آموزش آنلاین در پی COVID-19

آینده آموزش آنلاین در پی COVID-19

همانطور که دانشگاه ها در این زمان های نامشخص حرکت می کنند، فرصتی برای تجدید نظر و بهبود تجربه دانشجویی از طریق یادگیری آنلاین دارند. در این مقاله، تاد زیپر، رئیس خدمات دانشگاه وایلی، راه‌هایی را برای تغییر آموزش عالی و در عین حال گسترش تأثیر مأموریت دانشگاه شما بررسی می‌کند.

همه گیر COVID-19 آموزش عالی را به قلمروی نامشخص هدایت کرد. رهبری دانشگاه و اعضای هیئت علمی با ایجاد سریع کلاس های مجازی به دانشجویان کمک کردند تا در زمان های بی سابقه ای حرکت کنند، و من تعهد آنها را الهام بخش یافتم. اما مهم است که بدانیم یادگیری آنلاین بسیار بیشتر از آنچه دانش آموزان در بهار 2020 تجربه کردند، می تواند انجام دهد.

با نزدیک شدن به ترم پاییز و نامشخص بودن زمان واکسن کرونا، مقدار قابل توجهی از یادگیری در آینده نزدیک خارج از کلاس درس انجام خواهد شد. این چرخش به سمت یادگیری از راه دور ممکن است تکامل آموزش عالی را تسریع کند و صنعت ما باید برای شکل دادن به این تکامل به نفع دانش‌آموزان متحد شود.

آموزش عالی در نتیجه COVID-19 به کجا می‌رود؟

واضح است که تا زمانی که COVID-19 باعث اختلال شود، آموزش آنلاین برای یادگیری اهمیت خواهد داشت. فاصله گذاری اجتماعی و پوشیدن ماسک در محوطه دانشگاه ایمنی را افزایش می دهد، اما بسیاری از دانش آموزان – و والدین آنها – احتمالاً با آموزش از راه دور احساس راحتی بیشتری خواهند کرد. در یک نظرسنجی از شش دانشگاه، خدمات دانشگاه وایلی نشان داد که 16 درصد از دانشجویان فعلی در محوطه دانشگاه متعهد به شرکت در کلاس های دانشگاهی در پاییز امسال نیستند. داده‌ها همچنین نشان می‌دهد که بخش‌هایی از زبان‌آموزان درباره دوره‌های آنلاین تردید دارند. از آنجایی که برخی از موسسات تنها با ارائه کلاس‌های از راه دور کاوش می‌کنند، تخمین‌ها نشان می‌دهد که ثبت‌نام در بسیاری از دانشگاه‌های منطقه‌ای با تاخیر مواجه است (اما نه به اندازه 20 درصد ضرر پیش‌بینی‌شده در آوریل).

با توجه به نتایج متفاوت آموزش مجازی در سطح دبیرستان، قابل درک است که دانش آموزان سال اول کالج ممکن است در مورد ارزش یادگیری از راه دور تعجب کنند. با این حال، دوره‌های مجازی که مدارس در پرتگاه یک بیماری همه‌گیر گرد هم می‌آورند، شباهت کمی با برنامه‌های آنلاینی دارند که طراحان یادگیرنده بر اساس بهترین شیوه‌ها ایجاد می‌کنند. به این ترتیب، دانشگاه‌هایی که در پاییز امسال به یک مدل کاملاً از راه دور تغییر می‌کنند، باید دوره‌های مجازی خود را ارتقا دهند – در غیر این صورت رضایت دانشجویان را کاهش می‌دهند.

بسیاری از دانشگاه‌ها تلاش می‌کنند تا حداقل بخشی از تحصیل را برای دانشجویان تجربه کنند. برنامه های ترکیبی یا ترکیبی به دانش آموزان اجازه می دهد در ترکیبی از یادگیری حضوری و آنلاین شرکت کنند. این برنامه‌ها در صورتی بهترین کار را خواهند داشت که دانش‌آموزان بتوانند هنگام افزایش نرخ آلودگی، بین فرمت‌ها جابجا شوند. این رویکرد از دانشگاه‌ها می‌خواهد که مؤلفه‌های آنلاینی را توسعه دهند که تجارب یادگیری با کیفیت بالا را تقویت کنند. بنابراین، برنامه ریزی برای نحوه عملکرد عناصر آنلاین در صورتی که پردیس ها باید ناگهانی بسته شوند، بسیار مهم است.

قرار دادن کیفیت بالاتر از حالت

من مشتاقانه منتظر شناسایی راه های اضافی برای بهبود نتایج هستم زیرا دانشگاه ها در پاییز امسال مدل های ترکیبی را اتخاذ می کنند. دانشجویان و اساتید احتمالاً متوجه خواهند شد که آموزش آنلاین می تواند آنچه را که می توانند در محوطه دانشگاه به دست آورند برجسته کند. من آینده‌ای را تصور می‌کنم که در آن ایده یادگیری آنلاین در مقابل کلاس درس را کنار بگذاریم، و این مدل‌های دوئل را با قالبی واحد که کیفیت را در اولویت قرار می‌دهد جایگزین کنیم.

تجربه من به عنوان یک دانش آموز این دیدگاه را تقویت می کند. همانطور که در طول دهه 1990 در برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشدم کار می کردم، بیشتر پیشرفت من در خارج از کلاس اتفاق افتاد. من دانش خود را با تأمل در سخنرانی ها، مطالعه در خانه، همکاری در گروه ها و کار در دوره های کارآموزی پرورش دادم. در دوره بعدی آموزش عالی، زمان صرف شده با اساتید – چه در محوطه دانشگاه و چه از طریق یک دستگاه – به ارائه تغذیه شناختی برای شکوفایی دانش ادامه خواهد داد. با این حال، قالب آن تعاملات ثانویه خواهد بود.

نکته حیاتی این است که دانشگاه ها تجربیات یادگیری با تأثیر بالا را در همه روش ها ارائه دهند. در حالی که راه‌های بی‌پایانی برای دستیابی به این هدف وجود دارد، اگر یک مؤسسه آموزش آنلاین یا ترکیبی مناسب آنها نباشد، ممکن است با مشکل مواجه شود. اینجاست که شرکای آموزشی وارد تصویر می شوند.

استفاده از مشارکت برای موفقیت

با شریک آموزشی مناسب، دانشگاه‌ها می‌توانند کاری بیش از همگامی با روندها انجام دهند—آنها از پشتیبانی برای تکامل به روش‌هایی برخوردار می‌شوند که مأموریت خود را پیش می‌برد. شرکای آموزشی نیز با کاهش منابع مالی که زمانی قابل اعتماد بودند، شکاف‌های منابع را پر می‌کنند. به آن عدم قطعیت ناشی از ویروس کرونا اضافه کنید و شرکای صنعتی برای بسیاری از دانشگاه‌ها ضروری هستند.

خدمات دانشگاه Wiley به طور منحصر به فردی برای پشتیبانی از انتقال سریع به یادگیری آنلاین یا ترکیبی قرار دارد. ما گسترده ترین مجموعه برنامه های آنلاین را در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی مدیریت می کنیم

سطوح. از طریق این کار، ما بهترین شیوه ها و تخصص را برای ایجاد دوره ها بر اساس یک برنامه تسریع شده ایجاد کرده ایم. مقیاس پشتیبانی ما با نیازهای هر دانشگاه است، زیرا می‌توانیم به راه‌اندازی یک برنامه واحد یا اتخاذ رویکردی سازمانی برای آنلاین کردن پرتفولیوهای دانشگاهی کامل کمک کنیم.

بسیاری از شرکای Wiley از رویکرد سازمانی برای دوره های آنلاین پیروی می کنند. آینده نگری آنها برای ایجاد دوره های آنلاین چند بعدی آنها را قادر می سازد تا مسیرهای درجه قابل اعتمادی را به متخصصان شاغل و فارغ التحصیلان اخیر دبیرستان ارائه دهند. در صورت بروز اختلال، این دانشگاه‌ها این چابکی را دارند که به فرمت‌های آموزش از راه دور که تعامل بالایی را حفظ می‌کنند و به نتایج برتر دست می‌یابند، روی آورند.

دانشگاه ها باید بیشتر از ارائه دوره های آنلاین با کیفیت بالا انجام دهند – آنها باید دانش آموزان را در مورد تأثیرگذاری این قالب آموزش دهند. این کار به‌ویژه در محیطی که 33 درصد از دانش‌آموزان سال اول ممکن است به‌جای پیوستن به یک برنامه کالج آنلاین مکث کنند، حیاتی است. با حمایت تیم ثبت‌نام شریک آموزشی، دانشگاه‌ها می‌توانند داستان‌های مبتنی بر داده را با دانش‌آموزان سال اول به اشتراک بگذارند و به آن‌ها کمک می‌کنند ببینند چه چیزی باعث می‌شود برنامه‌های آنلاین متفکرانه ساخته شده تا این حد توانمند شوند.

دانش‌آموزان ممکن است احساس کنند که در یک لحظه تعیین‌کننده زندگی می‌کنند، اما لزومی ندارد که مشخص کند چه چیزی در زندگی به دست می‌آورند. دانشگاه‌ها و شرکای آموزشی می‌توانند با همکاری یکدیگر، برنامه‌های آکادمیک را برای افزایش تأثیر و گستردگی بلندمدت آن‌ها و ایجاد امکانات جدید در آموزش عالی تغییر شکل دهند.

No Comments

Leave a Reply